.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجليل شهرداري بابل از خبرنگاران

شهردار بابل گفت: مهم‌ترين امري كه يك خبرنگار بايد رعايت كند مديريت بر يك رويداد است.
به گزارش خبرنگارشمال نیوز از بابل، مهندس شيروان پارسامهرشهرداربابل در مراسم تجليل از خبرنگاران اظهار داشت: مهم‌ترين امري كه يك خبرنگار بايد رعايت كند مديريت بر يك رويداد است، اينكه چه قدر مهارت داشته باشد تا بتواند از يك حادثه بد يا خوب بهترين مطلب را ارائه داده و آرامش را در جامعه برقرار كند از وظايف خبرنگار است.
پارسامهر بیان داشت: خبر امري دو سويه بوده و وظيفه خبرنگار پيرايش و آرايش خبر است و با انتخاب بهترين مطلب اطلاعات را به گوش مردم جامعه مي‌رساند.
شهرداربابل بيان داشت: اگر خبر به نحو احسن بيان نشود تبديل به شايعه مي‌شود به طوري كه حتي انتخاب تيتر خبر مي‌تواند صدماتي به صاحب سخن وارد كند.
وي با اشاره به اينكه بناي كار ما بر شفاف‌سازي است، افزود: پذيرفتن پست شهرداري را به اين شرط قبول كردم كه بايد تعامل بين كاركنان شهرداري برقرار باشد و شفاف‌سازي بناي كار ما در خدمتگزاري به مردم است.
پارسامهر مهم‌ترين مسئله مورد پيگيري شهرداري بابل را احداث ترمينال برون شهري برشمرد و اظهار داشت: از چهار سال پيش با اجراي ماده 8 زميني به ارزش 780 ميليون تومان كه در دست متصرفان بود آزاد شد و اگر يكي از مالكان دست از مخالفت خود بردارد مشكل ما حل مي‌شود.
وي در ادامه علت تعطيل شدن شهر‌بازي را استاندارد نبودن، گران بودن بليط، فشردگي كارها و ايجاد موانع ديگر برشمرد و افزود: ما به پيمانكار طرح‌ فرصت‌هاي زياد داديم و كوتاهي از جانب شهرداري نبوده است.
پارسامهر در پایان به برنامه‌هاي در دست اجراي شهرداري بابل اشاره كرد و بيان داشت: اجراي طرح زيرگذر، احداث ترمينال برون شهري، تغيير مسير رودخانه بابلرود، رفع مشكل زباله و احداث كمربندي شرقي دوم در دستور كار شهرداري است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.